کاکا: من بهتر از مسی و رونالدو بودم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

او به دیلی میل گفت:" من در رقابت با مسی و رونالدو، برنده توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن جهان ‏شدم. آنها از آن سال به بعد این جایزه را از آن خود کردند اما من می توانستم باز هم آنها را شکست بدهم. ‏برای من بسیار مهم بود که بهترین رقبا را داشتم. به این موضوع افتخار می کنم."‏
کاکا که بین سال های 2009 و 2013 در رئال در کنار رونالدو بازی کرد، معتقد است او و ستاره پرتغالی ‏به هم کمک کردند تا نمایش های بهتری داشته باشند.‏
‏" من فکر می کنم که ما به هم کمک کردیم تا بهتر شویم. فوق العاده است که با او هم تیمی باشید. من ‏چیزهای زیادی از او یاد گرفتم؛ از دیدن تمریناتش و کارهایی که انجام می داد. این مسئله کمک زیادی به ‏من کرد.‏
ما در اسپانیا در خارج از زمین هم رابطه فوق العاده ای داشتیم. ما هنوز رابطه خیلی خوبی داریم. خیلی ‏خوشحالم که او در رئال توانست برنده توپ طلا شود. و واقعا شایستگی اش را داشت. او بازیکن فوق ‏العاده ای است."‏
این ستاره برزیلی علی رغم اینکه در دوران مورینیو در رئال نیمکت نشین بود اما همچنان از این مربی ‏پرتغالی به نیکی یاد می کند:" بسیار خوشحالم که فرصت کار کردن با مورینیو را داشتم. او یکی از ‏بهترین مربیان دنیاست."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان